Äntligen Lördag...

Klockan 8 ringde klockan och det var äntligen dax att gå upp. Började jobba på Cafét kl 9. Min underbara kompis Anna Stålberg hade venissage idag så sprang förbi där och tittade på hennes underbara design (var sååååå snygga tyger och tavlor, blev helt såld) Men där fick man ju inte stanna länge för jag hade ju bara lånat lite tid på arbetstiden för att hinna komma en sväng. Det var bara att sticka tillbaks och börja göra smörgåsar. Vid tre kom vi  ifrån cafét och då var det raka vägen till ett solarium eftersom ikväll är vi ju bjudna på 50-års kalas hos min pappas bror. Nu är klockan halv 5 och har precis fått i mig lite mat, ingen tid att leka med så dax att hoppa in i duschen... Vi ska vara på kalaset vid kl 6 och då blir det klackarna i taket......


Visst är det skönt att det är helg så man kan andras ut lite....

Chao Bella

Kommentarer
Postat av: Martina

Nice raring! Det var på tiden att man kan börja läsa om sina vänners liv på nätet, för vad är väl nån modebloggares liv uppe i Stockholm jämfört med en hårt arbetande och pluggande 25-årings i Trollhättan??? Love it! Puss o kram

2008-04-13 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0