På frisörsalongen...

Träffade min underbara frisörkompis Maria häromdagen för att testa olika frisyrer. Hon ska göra sitt gesällprov snart och jag har blivit tillfrågad att vara en av modellerna. Självklart sa jag ju JA till detta, tycker ju sådant är jättkul. Hon kommer göra en coctailfrisyr på mig.... Om hon inte ändrar sig igen, för det har hon ju gjort ett antal gånger. Efter en stund kom två andra sköna vänner till salongen, Martina och Carro. Med dem kom  ett lass med pizzor, perfekt för man blir ju hungrig av att fixa sig ( eller att Maria fixar mig). Så det blev en helkväll på frisörsalongen och vi hade det jättemysigt, precis som dem coola brudarna i TV 3´s nya serie CASHMERE MAFIA. Det är ju nästan som om dem tänkte på min närmaste kompiskrets när de skrev den serien... Visst är jag snygg när jag sitter i pensionärsburken....

image1

Kommentarer
Postat av: Martina

Hi,hi... vi är ju minst lika framgångsrika också! Åtminstone om ett par år (eller tio).... Kram

2008-04-18 @ 14:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0