Våren är här....


Äntligen är våren här... Underbart... Det är ju nästan att man längtar till att vårstäda  och designa om den lite. Börjar så smått att klia i mina fingrar... Skulle behöva lägga lite tid att göra om i lägenheten men när ska man hinna det?  Har fått en idé att jag ska sätta upp kakeldekoration i vårat lilla kök. Ni som har varit här vet ju att ordet litet stämmer. Vi har ett kök som sitter ihop med vardagsrummet. Hela lägenheten är på 50kvm så det är en smart lösning på liten yta. Varit runt i olika butiker för att se vad som finns men det var ju lönlöst. På Bauhaus hade dem rosa hästar som man kunde klistra upp.... Kände väl att det inte passa in riktigt hos oss....Skulle jag varit 10 så hade jag tagit dem direkt, som tur är har ju min smak ändrats. Men hitta faktiskt fina dekorationer på internet, en favorit är det här motivet som jag har på bild nedan. Ska fundera på det i några dagar....


Ha det så underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0