Randiga Vera

    

Så här ser jag ut idag:  

  ( har ej hunnit ta på mig smyckena än så det får visas utan )

¤T-shirt - H&M
¤ Klänning - Thailand
¤ Pants - Gina Tricot

Vad ligger på programmet idag då.... Jo ska ner en sväng på sta´n och fixa present till Carro som fyller 25 år imorgon.... Sedan måste jag köpa kräftor för jag ska ju på Kräftskiva ikväll.....Kommer tyvärr komma lite senare än de andra pga att jag ska på Intruktörsmöte på Sportlife kl 17.... ( vi kommer att få teta på Bodyvive innan mötet, berättar mer imorgon hur jag tyckte det var )

 Snaps och kräftor.....Yummi

Kommentarer
Postat av: Fridas fashion & style

Snygg outfit! :)

2008-08-22 @ 20:45:02
URL: http://fridelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0