Vaken som en nattuggla

Klockan är snart 01.00 och jag är klarvaken. I vanliga fall brukar jag slockna klockan 22.00 men inte ikväll.... Så får väl greja lite på datorn och hoppas att jag blir trött snart.. Svaret varför jag inte är trött kan jag nog lista ut... Fick gå hem från mitt sommarjobb på Swedbank idag pga att jag helt plötsigt mådde pyton och fick springa till toan och hosta lite ( om man nu ska uttrycka sig fint ) Så när jag kom hem slocknade jag helt utslagen i sängen ca 1 timme..... Vet faktiskt inte vad som gjorrde att jag mådde så dåligt, kanske av att det är rötmånad, magsjuka eller något helt annat. Hur som helst så känner jag mig alla fall mycket bättre nu, har till  och med fått i mig mat ikväll... Slutet gott.
Kommer stanna hemma från jobbet imorgon ifall det är något som smittar och så jag kan ladda mina batterier igen. Tills dess får alla söta pensionärer klara sig utan mig. =)


Natti Natti

Kommentarer
Postat av: johanna jonsson almkvist

Lilla axelia är oxå sjuk idag har feber och spytt så jag skulle tippa på att magsjukan har börjat att härja igen

2008-08-08 @ 10:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0