En jullåt från mig till dig



God morgon mina änglar...
Sitter här och skriver på ett arbete som vi har i skolan, men kändes att det saknades något...Julmusiken. Så här kommer en bra bit från Peter Jöback. Han kommer till Göteborg i helgen och spelar, skulle verkligen vilja gå på hans konsert. Håller tummarna att han vill spela nästa år så jag kan få gå.
Idag ska jag sitta och plugga en sväng, sedan är det ut och handla kläder och julklappar. Har lagt undan en klänning på Gina Tricot som jag ska åka förbi och prova så hoppas verkigen att den passar. Annars har jag inget att ha på mig på fredag när vi ska med Swedbank på julbord.
Idag måste jag också hitta kläder till att vara Lucia, ska köra Bodypump i en fin Luciaklädsel.... Kommer vara såååå söt  =)

Nä tillbax till plugget

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0