Gott Nytt år......



Då var det sista dagen på detta år... Snart är det dax att skåla in det nya året och vilket år det kommer bli eller hur.... För min del så har jag redan mitt nyårslöfte redo... Detta året kommer det bli ett stort löfte som jag har trånat efter väldigt länge... JAG SKA KLARA AV SVENSKA KLASSISKERN..... Weeeeeee
Fattar ni vad grymt det skulle vara att klara av detta... Jag kommer börja med Vätternrundan den 12-13juni och därefter blir det vansbrosimmet, lidingöloppet och sist vasaloppet.


Vad har ni för nyårslöfte?

Dax att börja laga förrätten som vi ska ha med oss ikväll.... blir avokadosoppa med marinerade kräftstjärtar... hoppas det smakar gott =)

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0