Smakprov



Här är vår Svenska instruktör Fredrik Andersson med och kör....Grymt. Vi hade honom på våran release i Göteborg och vilken energi han har....Man var verkligen taggad efter det passet... Så håll till godo
Kolla också in de snygga bruttorna bakom......En vacker dag kanske jag oxå kör i sådana snyga pants......

Bodypump 68 är riktigt bra....Nu går det timme ut och timme in här hemma för att man ska lära sig det till fullo....Som jag sagt innan så kommer våran RELEASE på Måndag den 15 Dec i VÄNERSBORG.... I Trollhättan är Releasen Onsdag 17 Dec....(tyvärr kommer jag inte vara med denna gång i Trollhättan, men kommer säkert vara på plats för att heja på mina kollegor )

OBS...NI SOM TRÄNAR PÅ SPORTLIFE VET VÄL ATT MAN FÅR TA MED EN KOMPIS PÅ RELEASEN, BARA RINGA OCH ANMÄLA HON/HAN SÅ NI BOKAR EN PLATS....

Hoppas vi ses på Releasen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0