Fynd på Tradera

Vintage väska i äkta läder Väska.....................115 kr

 Musse t-shirt vintage retro äkta 80-tal!Tshirt....................51 kr

        
kjol, retro, vintage, prickig, pinup              Kjol..............................31 kr


Hoppade snabbt in på www.tradera.com för att titta om det fanns några snygga kläder som auktionerades ut och titta vad jag fann, en hel outfit på mindre än 10 minuter. Man hittar mer än vad man tror, finns små guldkorn bland alla annonser..... Jag har aldrig lagt något bud, känner att jag inte är riktigt insatt i hur man gör men ska absolut lära mig detta både för att köpa och kanske sälja saker i framtiden.



Shoppa smart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0