Utflykt till Hjo

I går stack jag till det söta lilla samhället Hjo där min syster bor och hälsade på henne.... Den staden är så himla mysig,  har verkligen allt i den "¨hålan"..... mysiga torg och gator, glassbarer, en himla massa interiörbutiker, härliga restauranger av alla dess slag. Ja, allt man kan önska sig faktiskt....
Så det blev en härlig tjejkväll med pizza och Djävulen bär prada -filmen... Underbart att få umgås med min syster, blir tyvärr inte så många av dessa kvällar pga att vi bor i var sin stad så man njuter extra mycket när det väl blir av.

Innan jag åkte hem var jag ju tvungen att stanna till vid butiken Hem&hobby som är en interiörbutik  och mycket omtalad pga av sina otroligt billiga priser. Ok , det finns en hel del saker som inte faller mig i smaken men bortom det så fanns det massvis som jag ville köpa. Hittade lite krukor och plastblommor som orkide och rosor som fick följa med. Sedan hittade jag också kollegieblock för otroliga 8 kronor styck som kommer perfekt till användning nu när skolan snart börjar igen. Så det var verkligen värt ett besök....

  www.hemohobby.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0