kalasparty

Är i full gång att planera mitt 25års kalas som jag ska ha på lördag för min släkt och de närmsta vännerna. Det ska bli så kul för det blir ett kalasparty med ett tema inblandat.... Mina gäster vet inte än vilket tema det är så det blir xtra roligt att planera.....
Till min hjälp har jag mamma och pappa som hjälper mig som tur är för herregud vad jag kan drömma stort.  Det bästa av allt är att det kommer förmodligen vara stålande väder så vi kan sitta ute =)

Så undrar ni varför jag är lite frånvarande så sitter jag denna veckan med det sista i skolan plus detta stora kalas... Får berätta mer om det när själva kalaset har varit, kan tyvärr inte avslöja ....

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0