Blev plugg hela helgen

Ja min helg var väl inte så jättekul precis, har suttit med en hemtenta ,som läraren sa att det skulle ta ca 2 dagar, i snart 4 dagar och jag är inte klar med den än.....Då börjar man ju undra hur min hjärna är funtad. Ärligt är jag så trög att jag inte fattar något eller är tentan svår, ja tyvärr vet jag inte svaret men vet att en annan tjej i klassen känner likadant och det känns skönt att inte vara ensam.... Har ni aldrig kännt så? hatar det känslan men tyvärr är livet så här och det är ju meningen att man ska lära sig nya saker så man måste ju se ut som ett frågetecken i början.....

Tyvärr har jag fått ställa in lite saker denna helg, tråkigast var att jag fick ställa in badturen med mina söta kusinbarn, hoppas att vi får till det nästa helg i stället...

I morgonkväll ska vi ha en föreläsning i Trollhättan så några i min klass från varberg ska komma och sova över hos mig, eller vi ska sova hemma hos mamma och pappa, så det ska bli riktigt kul......
Sedan på Tisdag ska jag ha bodypump kl 10.15 och då ska girlsen från klassen med och träna lite, så roligt att få visa min stad och vardag...

Nu ska jag snart hoppa i sängen för innan föreläsningen i morgon ska jag jobba på banken så här går det undan...

Ha en trevlig söndagskväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0