Far är rar...

Hello allihopa...

Idag är det en underbar söndag för det är ju Fars dag.... Så grattis pappsen. Tyvärr kommer jag inte hinna åka ut till honom idag för vi ska åka ner till GBG och kolla på den nya Bondfilmen....Självklart ska vi ju strosa runt lite i affärer oxå så det blir en heldag där nere.... Pappsen får vi åka till på Torsdag och mysa lite med honom och mamma...

 Av mig har han fått en lite present redan... Jag har gett honom 2 veckors gratis träning på Sportlife. Så nu ska han få åka med mig och mamma på spinning och bodypump.... ( min pappa tycker tyvärr inte om att träna så det blir en utmaning ...men skam den som ger sig )

Nu ska vi till min sambos pappa och fika lite med honom innan det är dax att åka till stora staden...

Ha en bra dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0