Mer träning?

Igår hade vi Sportlifemöte där vi hade brandövning, testa RPM ( en slags spinning ) och umgicks med mat och dryck..... Kul att få träffas utan att man jobbar.... 

Idag skulle jag haft fotbollsträning mellan klockan 10-12 men kroppen var nog inte redo för träning när jag hade tränat 3 ggr igår (bodypump,core och RPM).  Så när klockan ringde kl 8.00 har jag tydligen stängt av den och somnat om igen, vaknade sedan några minuter innan 10 skräckslagen... Jag FLYGER upp och tar på mig kläder för att ta sikte på att åka till träningen, men som alla vet så är det ingen idé att träna utan mat i kroppen....
I påklädessvängen börjar jag vakna till och förstår att det inte är någon idé att åka dit... Så det blir en latar dag idag istället  =)
När jag hade lugnat ner mig och fått i mig min frulle tänkte jag åka till träningen och titta lite och bara mysa på kanten så tog min lilla bike och åkte dit...När jag sedan tar i gympahallen ringer min sambo och berättar att han har inga nycklar och kommer inte in i lägenheten...stånk och stön... Så det blev inget tittande heller utan då var bara att sätta sig på den fina cykeln igen och trampa hemåt.....
Hoppas alla andra tyckte det var kul att träna för ödet ville ju inte ens att jag skulle vara i närheten av den.....

Vilken start på dagen.....

Kommentarer
Postat av: Sandra Nordin

Vill du ha gratis presentkort på H&M, Vero Moda, Åhlens, IKEA eller andra bra butiker? Bli medlem genom min länk (http://www.gratismode.se/?c=1746) och få 50 poäng direkt. Det funkar!

2008-11-16 @ 21:09:38
URL: http://www.sandranordin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0