Plugg istället för kalas

 

Visst är det kul när man måste välja skola för kuligheter... men men så är ju livet....Min kära mor sa till mig att jag skulle tänka på de stora miljonerna som jag ska få på mitt toppjobb efter mina studier.... Ja varför inte bli Vd på Posten? Har ju faktiskt jobbar på posten i flera år när jag var yngre så har ju redan en bra cv därifrån....*skratt*

Imorgon klockan 09.30 ska jag köra Bodypump i Vänersborg så ska snart hoppa ner i sängen o nana...

Hoppas alla får en bra helg.....

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahaha, verkligen sköna bilder sara! hahha, den ena kan jag tänka mig när du sitter på föreläsning o inte fattar nåt...! om inte annat får vi göra de nästa föreläsning :)

2008-11-23 @ 11:18:32
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0