Träning

Idag fick jag nästan gå upp med tuppen... Klockan 7 ringde klockan och det var dax att köra sambon till jobbet. Sedan var det bara hem för att äta en rejäl frukost för kl 09.30 var det dax för Bodypump. Jag instruerar varje lördag i detta så får väl skylla mig själv att jag får gå upp så tidigt varje helg. Men tycker ju om att träna så det får gå, bara man kommer upp så är det lugnt sedan eller hur !!!
Efter mitt pass så har en annan tjej ett Corepass där man tränar mage och rygg i en halvtimme just för att stabilisera och bygga upp den delen av kroppen....Jättebra pass så det rekommenderar jag att gå på.... Tyvärr så känns det ibland som om man ser ut som en padda som är överkörd för det är tunga övningar och man är ju inte så van med vissa övningar...hihi.... Men det får man bara ta för träningen är som sagt bra för kroppen...

Tummen upp för träning....


Kommentarer
Postat av: Maya & Maximilians mamma

Har länkat bullreceptet på bloggen;) Ha en jättebra dag!

2008-11-15 @ 12:42:39
URL: http://stilettklackarochbarnvagn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0