"Att göra"-listan

Måndag igen och jag är ledig... underbart. Så sitter med min lista över vad jag ska göra idag, är grym på att skriva sådana listor.....mitt minne är så kort  och så känns så bra när man kan stryka saker som man gjort...
så här ser den ut:

  • Diska
  • Lämna tillbaka studieböcker jag lånat på bibblan
  • Läsa en bok om projekt och hur man jobbar med det, vi ska lära oss det i skolan
  • Städa lägenheten
  • Träna, har både bodyjam- och bodypumpkoregrafi jag måste öva på
  • Laga matlådor till veckan som kommer, lasagne tror jag det blir...
  • Tvätta kl 13


Är eran dag lika rolig som min..... har ju börjat pricka av några saker i alla fall...

Har ni haft en bra helg förresten, min var verkligen lugn och skön. Startade på fredagen med att gå på personalfest med Swedbank.... Det var jätteroligt, god mat och roliga lekar... jag fick ej i mig så mycket alkohol för var väldigt slö efter min tenta som jag hade på dagen, men satt där och mös med alla goa människor....Lördagen tillbringade jag med mamsen hemma hos mamma & pappa. Pappa var ute och greja med huset, fått en läcka som dom har reparerat. Min sambo var oxå med och hjälpte honom, så snällt......
Igår sov jag nästan hela dagen... Vilken underbar dag att inte göra ngt.. Gick en lång promenad, det  var nog det enda jag fick kraft till...

Nä dax att ta tag i listan.....tjao


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag ska också läsa boken.. o tanken e att jag ska orka me o tvätta lite också! =)

2008-10-13 @ 10:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0