Dagen blev inte som jag tänkt...

Enligt mi plan så skulle jag ta det lugnt och bara vara med mig själv men så blev inte fallet.... Fotbollslaget som jag spelade i innan jag blev skadad skulle ha avslutningsfest och jag hoppade med för jag ju varit med i alla fall på försäsongen....Sedan blev det inget spel för mig men men.... Kanske kan hoppas på nästa år....vi håller tummarna...

Så festen började på VILLA HERNE i Vänersborg.... En lekstuga för vuxna kan man kalla det... Vi fick prova på Human table Football och Human table Hockey......Det var såååååå roligt. Här kommer ngr bilder: ( jag är i orange linne, hon med den snygga stilen )

 

 
  

Just nu har vi lite paus och alla är hemma och ska göra sig i ordning för ikväll åker vi ut till klubbstugan där det kommer vara mat och lekar på schemat.....Så då blir det med bilder, jag lovar....

Ha en bra lördag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0