God morgon

Klockan är 06.44 och jag sitter och äter frukost.... ska snart ta min cykel och ge mig iväg till banken, ska jobba där idag....
Vilken vecka jag har framför mig :

Måndag : Jobb - klädbutiken Pondus 10- 16...............sedan var det bara hem och plugga ( en dag avklarad )

Tisdag : Jobb - Banken 8.30 - 16..........göra klart ett arbete i skolan

Onsdag : Jobb - Bank 8.30 - 18.................19.20  jobb - bodyjam, har mitt första höstpass

Torsdag: Skolan hela dagen

Fredag : Jobb - Bank 8.30 - 16 .......................Kanske jobb på Pondus mellan 16 - 19....


Sedan är det helg och då har jag faktiskt inget uppbokat förrutom ett partaj.....

Hoppas ni får en mysig vecka...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0