Grundposition och rulla bak axlarna....

 

Ja ni vet ju var jag gör denna helgen.... Tränar , tränar och åter tränar. ( är ju på Bodypump utbildning ) Så idag hade vi i uppgift att lära oss instruera en utvald låt. Jag fick rygg låten så när det var min tur gick jag upp där och tog på mig headsetet och drog igång....................Tro det eller ej så gick det faktiskt bra förrutom att jag har lite tics....hihi... Jag står verkligen och diggar med mitt huvud efter takten ( ni ska bara se hur fånigt det ser ut ) Det roliga vara att många av de andra såg det inte ens förrän vi såg på videon.....att vi inte bröt ihop....såg så komiskt ut så jag måste verkligen få bort denna vana....
Tills imorgon så ska vi träna på samma låt men göra det ännu bättre med både utstålning och koregrafi....Man ska försöka få lite magi i rummet om ni förstår vad jag menar....Så nu är det dax att duscha, äta lite mat, gå igenom passet och hur jag ska presentera det osv och sist men inte minst återhämta mig...

Hoppas ni får en mysig/rolig lördagskväll.......Ta gärna en öl för mig med...


 Duschen kallar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0