För jag har bara regn hos mig....

Idag är det Onsdag den 8 April och jag har en del på programmet. Tyvärr är det en grå och regnig dag där man helst inte vill gå upp ur sängen utan bara ligga kvar och lyssnar på regndropparna som faller ner från himlen. Men tuppen sover inte längre för att det regnar.... Jag hade planerat att testa min nya cykel idag men vågar tyvärr inte köra eftersom det är blött och så. Har köpt en racercykel och på den är det väldigt smala däck och bromsen ligger inte på samma sätt som en vanlig cykel så hoppar över idag och hoppas att det är finare väder imorgon.
I morses har jag suttit med skolarbete plus att jag har skrivit ett nytt inspirationsbrev till Sportlife Trollhättan. Tanken är att varje månad skriva ett brev på deras hemsida där fokus är att inspirera våra medlemmar i olika områden. Kommer visa detta brev här inom kort....
Snart kommer mina föräldrar hit så ska vi äta lunch. Passade på att bjuda dem på det eftersom dom alltid ställer upp för mig i vårt och torrt. Det blir lax och couscous...( ett recept jag har fått av klasskompisen Maria ) så otroligt gott....mums.

 Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0