Första Cykelturen

Nu har jag äntligen fått använda min nya cykel och shit vad snabb den var......Det är verkligen skillnad på cykel och cykel..Det trodde inte jag men så är det. I Onsdags tog jag mig en tripp hem till mamma o pappa på ca 2 mil ( 1,8 tror jag det är ) Ditvägen tog det 45 minuter medans på hemvägen tog det 35 minuter, en skillnad på 10 minuter....Jag tror att det beror delvis på att jag var mer van med cykeln på hemvägen och kände mig säkrare. Lärde mig till och med att ta kort på färden.....*skratt*

    

På Söndag är det första träningsdagen med Swedbankslaget för Triathlon som snart är...Vi ska cykla rundan som är på tävlingen och testa den på 4 mil....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0