Investering inför Vätternrundan

Idag var det dax att hoppa på cykeln igen och trampa för kung och fosterland...Jag måste ju få "mil i benen" till Vätternrundan som är den 12 JUNI. Som jag skrivit redan så körde jag ut till min mamma o pappa och hem igen....Försöker ligga på ca 10 MIL I VECKAN...Men än så länge har jag inte kommit över den gränsen. Förra veckan körde jag 8 MIL och denna veckan har jag kört 4 MIL men kommer nog bli ngr till.
Sakta men säkert börjar kroppen att vänja sig vid detta färdmedel och får erkänna att det är rätt så kul att vara ute i det fina vädret och trampa......
Innan jag stack ut på cykeln idag så passade jag på att införskaffa mig ett par cykelpant´s. Världens bästa uppfinning tror jag bestämt....Man är inte vacker men det är bekvämt

   399,- på Sportex ( Dom har studentrabatt oxå, perfekt )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0