Onsdag, mitt i veckan

Då var det redan lilllördag och veckorna bara springer iväg. Snart är det sommar och vi njuter av utomhusgrillens läckra mumsigheter en ljummen junikväll....Visst låter det underbart. Jag längtat....
Men idag är det den 15 April och jag har precis ätit en stadig frukost. Om någon timme ska jag bege mig med min nya cykel hem till mamma och pappa. Det är ca 2mil enkel väg. Jag måste börja träna till Butlers triathlon och Vätternrundan. Än så länge har jag kört en kort kort testrunda på cykeln bara för att lära mig den. Men detta ska nog gå bra.
Hemma hos mamma o pappa ska vi fika med ngr grannar där en tjej har fått tvillingar för ett tag sedan som vi ska gulla lite med... Sedan är det bara att trampa hemåt för klockan ett ska jag och klasskompisen Anna träffas i skolan för att göra klart vårat hälsobokslut.
Ikväll är det sedan bokat Bodypumppass på Sportlife, det var en tjej som ej kunde så jag hoppar in istället för henne. Det värsta är att jag körde två Bp pass igår för ngr andra tjejer som ej kunde så idag har jag grym träningsvärk i min lilla rumpa. Men oftast glömmer man av sådana saker när man står på scenen för då är man så taggad.

 Må gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0