Ska man ta med en brandsläckare tro....

Sitter här i morgonocken och en turban på huvudet gjord av min handduk...Jag är helt slut nu efter att ha cyklat till Vänersborg ( 1,5mil ) och haft BODYPUMPpass och hem igen... Ska bli skönt att ha vilodag imorgon. Men just nu sitter jag och funderar på om jag ska göra mig iordning eller ej, har ej hört ngt från min sambo och klockan är halv 8...Han kör cross och är vi inte för trötta ska vi faktiskt gå ut o ta en öl..Jag hoppas verkligen att vi orkar för det är så mysigt...

Undra om det blir mycket Valborgseldar iår...Hörde ngnting om att det var brandfara så vissa ställer säkert in....Jag vet faktiskt inte hur det är häromkring där jag bor men man kanske ska gå en sväng och kika ifall....

Nä ett, två och upp ur soffan ska jag......

 Ha en mysig kväll..

Kommentarer
Postat av: sannie

ha en bra dag

2009-05-01 @ 13:30:26
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0