Tema Coral

 

Ikväll ska jag ut och äta med Swedbank. Vi ska tacka av en medarbetare som ska pensioneras inom kort. Som vanligt vid denna tidpunkt tycker man ju ej att det finns ngt i garderoben utan allt är bara grått och tråkigt så jag passade på att handla en ny outfit. Hittade till och med nagellack i samma färg.... Klänningen är från Gina Tricot och nagellack från Åhlens. ( Det är samma klänning som min klasskompis hade på sig igår fast i en annan färg ) Perfekt pris för en student..149,- för klänningen

Kommentarer
Postat av: hanna

jag köpte ju den färgen också!!! vi får va snygga ihop på skolan!! =)

2009-04-02 @ 18:28:22
URL: http://hannathehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0