Torsdagsmys med Mamma

En av mina bästa kompisar är min mamma som jag umgås en hel del med som ni kanske har förstått. Igår ringde hon och fråga om jag ville komma ut i solen och leka lite...*skratt* Nä hon bor ju lite utanför Trollhättan och skulle vänta på ngn föreläsning som började om 2 timmar så vi passade på att sätta oss på en parkbänk och mysa lite. Jag tog en mumsig glass och hon fick i sig lite mat innan föreläsningen.... Så underbart att bara kunna gå ut och sätta sig. Jag tror nästan att våren är den bästa tiden för man uppskattar allt så otroligt mycket... Vet ej om kortet blev så bra med mitt söta leende....hihi...men visst ser det skönt ut...... Som vanligt åt jag min favoritglass PUCKO som jag älskade redan som litet barn.....mumma

 

Idag blev jag och klasskompisen Anna klara med vårat Hälsobokslut som egentligen ska vara klart på Måndag....Snacka om bra planering. Det har gått jättebra, så nu är det bara presentationsmaterial kvar och redovisning på Måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0