Vilket partaj det blev.....

Vilken underbar dag det var igår.....Långfredagen började mysigt med skidor i backen och på eftermiddagen blev det dax för uteafterski i Tandådalen och vilken folkfest...Det var människor överallt som var glada och goa. Det slankt ner både öl och rosévin. Fick till och med en snygg Norrlands Guld mössa...*skratt*
Kvällen fortsatte med ett bra kalas rent ut sagt på Tandådalens Wärdshus och Fjällis. Vi var sega i början efter afterskin men sedan drog det igång och vi beställde in både det ena och det andra...Öl,vin,sprit och cider....Vill ni veta hur jag mår nu? Ja man kan nog säga att jag inte kommit till bakisstadiet än.....*skratt* Herregud, det är osunt i fjällen......men vad kul vi har.
Här kommer ngr bilder från afterskin och promenaden hem till stugan, tyvärr fick jag ej med mig kameran ut på kvällen åh det kanske var tur det........

   
   

Nä nu måste vi ut i backen....Åh vet ni, det är strålande solsken...weeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0