V. 18

SKOLA: Läsa och sammanfatta två stycken artiklar i Marknadsföring 2. Här ska vi skriva ett arbete om ETIK och marknadsföring. Så utifrån olika artiklar om marknadsföring mot barn ska vi få ihop en intressant arbete. Sedan har jag även en marknadsföringsbok " Marketing - broadening the horizon " som jag måste börja läsa för om 5 veckor har vi tenta inom detta område. Inom personalekonomi 2 har vi lektion idag Måndag men har valt att avstå denna då jag känner mig trött och sliten efter helgens bravader ( Bodysteputbildningen ) Jag tror ej jag missar ngt jätteviktigt. Nästa vecka har vi en hemtenta som kommer så börjar ladda till den istället.

JOBB: Ska jobba på Swedbank på Tisdag, äntilgen börjar jag få lite tider igen efter en lugn period. Jag är ju lite av en jobbnarkoman så det har varit lärorikt att ta det lugnt men hoppas att jag får jobba mer snart. Framförallt behöver man ju pengar...... Inom Bodypump så ska jag köra 2 pass denna veckan i Vänersborg. Ett på Torsdag och ett på Lördag. Dessutom kommer jag på Lördag få uppföljning och utvärdering av min chef där hon ska ge mig tips om hur jag kan förbättra mina klasser och även ge mig beröm för det jag gör bra. Det ska bli kul och lärorikt för vi alla behöver och vill ju bli bättre....

TRÄNING: Ska försöka cykla 10 mil denna veckan. Sedan ska vårat lag som ska vara med i Butlers Triathlon springa slingan på Onsdag som är med i tävlingen, på morgonen ska jag dessutom gå på ett styrkapass som min klasskompis ska ha på Älvhögsborg ( ett annat gym i stan ) Hon har precis blivit instruktör och så har hon bjudit in mig till ett av hennes första pass. Ska bli jättekul att träna ihop och för henne.  Tror även att vårat swedbanklag ska cykla lite på Söndag om vi får ihop det....

ANNAT: Äntligen ska jag få slinga håret. Har bokat tid på Onsdag. Ser ut som en fjortonåring som har blonderat sig och glömt av att det har blivit en utväxt.....*skratt*  Sedan ska jag pussa lite extra på min sambo för i helgen har vi knappt hunnit säga hej till varandra.....puss puss.... På Lördag ska vi på Födelsedaxkalas för vårat fadderabarn Axelia som fyller 1 år...Hon blir sååååå stor sötisen. Undra vad man ska köpa till en denna prinsessa tro?

 Ta hand om er och njut av denna veckan som vi har framför oss.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0