Valborgsmässoafton

God morgon

Sitter med frukosten framför mig och njuter av en stor kopp kaffe....mums. Egentligen är jag lite små stressad över plugg. Vi hade tydligen fått ut ett case från skolan via internet som jag ej hade sett. Det är massvis med frågor som vi ska besvara osv. Så på Tisdag ska vi ha livlig diskussion om dessa frågor så det är viktigt att man går igenom dessa innan så man vet vad man ska diskutera om. Detta ska jag sitta med nu på förmiddagen. Vid 2 sedan ska jag börja cykla till Vänersborg där jag först ska tacka av en söt tant som slutar på Banken och går i pension idag och sedan kl 16.30 ska jag ha BODYPUMPpass på SPORTLIFE i Vänersborg. Hoppas ni kommer......

Ikväll vet jag faktiskt inte vad som kommer hända...Vi har inget planerat och det är väldigt skönt. Jag är nog inte hemma förrän närmare 7 på kvällen och min sambo ska köra cross så vet ej hur länge han kör.. Jag skulle egentligen vilja grilla eller ngt sådant mysigt, kanske gå och sätta sig på en uteservering....Eller bara slappa hemma. Vi får se...

 Äntligen har jag slingat mitt håt och fått bort utväxten...såååå skönt. Jag går och gör detta på frisörskolan som ligger i centrala Trollhättan. Billigt och bra. Där får elever träna på att vara frisörer. Det tar lite längre tid än om man skulle göra det på en riktig salong men otroligt mycket billigare. Jag fick betala 250 kronor för att slinga mitt hår..... http://www.svenskafrisorskolan.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0