Cykelbyxorna är invigda

Nu har jag fått tillfälle att använda mina cykelbyxor. Det är ju inte det första klädesplagget jag väljer till jobbet på banken så nu äntligen har jag fått chansen att piffa till mig....Ikväll har jag varit ute med vänner och ätit god mat på lokala restaurangen Butlers, en underbar restaurang med mycket gott i köksväg. För min del blev det en hamburgare vilket kanske inte låter så avancerat och det är den inte men helt enkel god ändå. Idag var det jobbigt att jobba då det var så fint väder. Jag hade faktiskt lite ångest att gå in idag då man inte har så många soldagar om året. Det hjälper inte så mycket att min kära sambo är ute i Lysekil med vänner och solar.... AVIS.....



Kommentarer
Postat av: Linda

Tänkte bara säga att jag saknar dig! Puss älskade syster!!!!

2009-08-05 @ 22:49:43
Postat av: JOHANNA ARREMAN

snyggt linne! :)

2009-08-06 @ 22:29:07
URL: http://johannaarreman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0