Eftermiddagsmys med mamma

Jag älskar att tillbringa tid med min kära mamma. Vi är otroligt lika på många sätt framförallt intressen... Att greja och göra fint hemma.....Våran passion är interiörbutiker där man kan få tips och idéer eller kanske hitta ngt fint som passar i hemmet. Idag var vi inne i Trollhättans nya inredningsbutik som har otroligt vackra saker. För ngr år sedan jobbade jag i en inredningsbutik som hette Maja Bruhn och där hade vi Pb Home som leverantörer. Redan då förälskade jag mig i deras saker..... www.pbhome.nu .  Vi shoppade faktiskt inget idag men blev helt betagna av deras saker att man snart kommer besöka butiken igen. Bor du närheten och inte varit där så har du missat ngt...  


Kommentarer
Postat av: Mia

Låter mysigt :)

2009-08-19 @ 17:05:35
URL: http://www.improveme.se/makeover
Postat av: linda

Vad söta ni är! Längtar till Sthlm :)

2009-08-23 @ 17:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0