Höstschema på Sportlife

WWW.SPORTLIFE.SE
Nu börjar hösten komma och på Sportlife välkomnar vi detta med att fylla på vårat schema. Jag kommer köra både i Trollhättan och i Vänersborg i höst. Mina klasser kommer vara Bodypump och Bodystep som båda kommer från Les Mills. I Trollhättan kommer jag köra Bodypump på Tisdagar mellan kl.10.30-11.30 och även Bodystep varannan Söndag mellan kl 17.00-18.00. Medans i Vänersborg blir det bara Bodypump på Onsdagar kl. 18.20-19.20. Jag hoppas vi ses där......



BODYSTEP® Kit 76

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej! Jag slängde iväg ett litet mail..tyvärr skrev ja itne så mkt..men ska se om ja kan prata med Ulrika(?!) på sportlife.. Vore roligt:) har ju dansat från 10-20 års åldern. Och haft lite erf från barngrupper. Skulle egentligen behöva jobba mer, ska fråga om receptionen också hehe.

Skulle eg kommit på ditt pass idag men fick åka till åmål..så nästa vecka;)

Hoppas de gick bra idag,...ni vart ett 10tal lr? Verkar som du haft en skön fortsatt ledig dag iaf..

Åh du max smakade gott i lördags:)

2009-09-01 @ 20:07:17
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0