JAG HAR SEMESTER

WIIIIIEEEE.....Nu sitter jag här i en tom banklokal och väntar på att Tor ska komma och hämta mig. Min semester har precis börjat och det känns underbart. För att inte mina kollegor ska längta för mycket efter mig så har jag printat ut ett kort på mig och satt upp på ena dataskärmen....*skratt*
Sommaren har gått otroligt fort och nu är det äntligen min tur att få lite ledigt. På lördag åker vi till Åre för att leka av oss lite, det blir vandring, pipeline, montainbike nedför berget och kajakpaddling. Visst låter det härligt....


Men först ut är Paintball som jag ska åka på nu..... Skriver mer om detta ikväll
Puss & kram på er som min underbara kollega Marianne alltid säger.

.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha en riktigt skön semester, det är du verkligen värd efter att ha "slavat" hos oss.



Anna

2009-08-07 @ 18:34:09
URL: http://www.bullmamma-anna.blogspot.com
Postat av: Anonym

ha en underbar semester!

2009-08-07 @ 22:32:27
URL: http://mollimonkan.se
Postat av: Anonym

Vi har hängt upp bilden så kunderna inte skall sakna dig heller :) Ha en skön semester!

2009-08-10 @ 20:24:18
Postat av: Rebecca

Haha..ur skön bild vi fick! :)

haha..fick sig ett gott skratt på måndagsmorgonen när vi kom dit å såg den! :) hoppas du har de bra!

2009-08-12 @ 22:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0