Kaffe, kaffe och åter kaffe.....

Godmorgon !!!

Vilket tråkigt väder det är utanför sovrumsfönstret, grått och regnigt. Tur att jag kan sitta inne hela dagen idag. Det är plugg som gäller... Jag måste ta mig igenom 3 kapitel, annars hinner jag inte med allt tills på måndag. Det är därför jag är uppe med tuppen, klockan ringde halv 7 vilket egentligen inte är så tidigt om man ska till jobbet men om man är hemma och får bestämma sin tid själv så är det väldigt svårt att gå upp dessa tider. Men nu är jag uppe och idag ska jag lägga i 5:ans växel. Tur det finns kaffe.
Igår skrev jag om att jag hade blivit stoppad av polisen, glömde skriv att jag slapp böter. Men jag skrattar verkligen åt hela situationen. Har ni inte läst mitt inlägg tycker jag ni ska göra det..... Det ligger under detta...

Ha en trevlig dag!!



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0