Kaffemys i soffan

....Ja nu sitter vi i vår soffa och njuter av lite kaffe medans vi vaknar till liv. Det blev en skön sovmorgon denna söndagen vilket vi behövde. Imorgon börjar min sambo jobba igen och jag ska börja råplugga till en tenta som jag har nästa vecka. Egentligen börjar inte skolan förrän v.35 men jag har en omtenta att ta mig igenom. Det är en kurs som jag kuggade i första terminen, alltså för 2 år sedan men som jag inte haft så mycket tid att ta igen. Nu är det sista året kvar och jag måste ju göra den. Det är Marknadsföring I och ni som har läst den vet att det är boken Kotler som jag ska ta mig igenom....700 sidor på engelska. Håll tummarna för mig....
Vad ska vi göra idag då? jo, det blir en sväng till vårat köpcenter här strax utanför Trollhättan där jag ska prova en skinnjacka på H&M. Sedan ska vi ut och äta söndagslunch hos mamma och pappa. 

 Mys, pys är dagens ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0