Morgonpromenad

Det är sååååå skönt att starta med en promenad på morgonen. Hela kroppen får en chans att vakna till och andas in frisk luft. Jag har sagt till mig själv att jag ska försöka starta så här ngr dagar i veckan för man mår så otroligt bra efteråt. Jag hoppas att jag kan hålla detta löftet..... Ska försöka få med min kompis/granne Maria, perfekt grej att göra om man aldrig hinner ses.
Nä, dax för mig att hoppa in i duschen, mamma kommer snart och hämtar upp mig....Vi ska till IKEA...Wieeee



.

Kommentarer
Postat av: Ronja Zorina

Tanken är att jag ska göra samma sak, men det är så svårt att få ändan ur vagnen och faktiskt ta sig ut.



Datorn känns mycket mer lockande just då, även fast man VET hur bra det känns både psykiskt och fysiskt efteråt. :)



Hoppas tentan går bra! :)

2009-08-25 @ 21:57:23
URL: http://rze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0