Nytt halsband

När jag var i Åre hittade vi såklart ngr inredningsbutiker ( Min näsa tror jag kan leta upp dessa butiker på mils avstånd ) Då shoppade jag ett halsband som ser ut som bilden nedan. Det är ett halsband med 3 olika budskap. Jag fastnade för budskapet: Se, inse, det finns ingenting som du inte kan som jag har längst fram. Jag köpte detta halsbandet dagen innan vi skulle åka Zipline för att få styrkan att jag faktiskt kan greja det, och det gjorde jag. Halsbandet finns även och köpa på www.kreativinsikt.se Det finns fler smycken på hemsidan som är otroligt fina.


Kommentarer
Postat av: Sanna

TACKAr!



Nice =)

2009-08-20 @ 13:17:03
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0