Semesterstart..

Jag har haft en underbar semesterstart. Igår klockan halv 4 startade min semester och det känns så lovely. Men semester betyder i alltid att man får sova ut och bara vila dagarna igenom, i alla fall inte denna semestern. Igår var vi på en paintballbana och sprang runt i ngr timmar. Vi firade att Jonas och Anders har tagit examen. Grattis killar....Se så söta dräkter dom fick ha på sig när vi spelade.....Det var otroligt kul med paintball men kan erkänna att det är nog ingen sport för min del. Jag gjorde nog allt man inte får göra...Sköt en medspelare i ryggen ( Förlåt kära Sandra ), Tog sikte och sköt på våran lekledare som ej var med i spelet utan bara var utanför och dessutom sköt jag på folk som redan hade blivit skjutna och stod utanför banan. Nästa gång får jag nog spela själv om jag ska hålla på så här...*skratt*



Kommentarer
Postat av: Anders

haha.

Du var ju härligt taggad igår =)

2009-08-08 @ 17:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0