Skoluniform och pennfack

Godmorgon !!!

Skolan börjar klockan 07.00 då jag ska vara påklädd, frukostklar och pigg för att börja plugga i min säng. Ja, mitt skolkontor blir i sängen när jag studerar hemma. Visst låter det skönt och det är det också. Datorn har jag framför mig där streamade föreläsningar rullar dagarna i ända. Jag ligger ok i schemat för att hinna titta på alla avsnitt innan tentan. Så nu ringer skolklockan och jag måste sluta skriva på bloggen och börja studera. Men kommer med mer inlägg under dagen då jag har rast......



.


Kommentarer
Postat av: Anders

Hinner du plugga någonting mellan blogginläggen? =)

2009-08-20 @ 09:45:16
URL: http://www.metrobloggen.se/anderssvensson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0