Vardagslyx

Nu har jag äntligen beställt en ansiktsbehandling på Dermaroom. I julklapp fick jag ett presentkort där av mina svärföräldrar och nu är det på tiden att jag använder detta. Bokningn är gjord på Tisdag nästa vecka, dagen efter tentan då jag verkligen är värd att få slappna av ordentligt....

...........................................................................................................

   www.dermaroom.se
Klassisk ansiktsbehandling
60 min. 455:- ( Nu även sommarerbjudande för 395,- )
Hudanalys, peeling, ånga, portömning, avslappnande ansiktsmassage, mask
och avslutande produkter som serum och creme. Behandlingen avslutas med en
lättare make-up. Denna behandling passar alla, och anpassas efter din hudtyp.

............................................................................................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0