Då är det bara 8,5 km kvar av Vasaloppet

Tack god gud att någon inte såg/var med mig när jag åkte längdskidor. Herregud vad dålig jag är... På mina 5 km hann jag med att ramla i en nerförsbacke, sätta krokben på mig själv med staven, producera 10 liter snor och se allmänt nördig ut.... Tyvärr hann jag inte åka mer än 5 km för mörkret kom närmare men på nyårsafton är det dax igen och då hoppas jag att det går bättre.... Lägg gärna märke till mina snygga skidor med blommor på, visst är dom fina.....typiskt mig att köpa ngt för designen och inte för att dom är bra ( tur för mig att dom även är bra )


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jag tycker du är duktig som åker överhuvudtaget... Men visst är det roligt. Ha en trevlig nyårshelg och "skida" lugnt!!!

2009-12-30 @ 07:13:34
URL: http://ansoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0