Pysseli - Pysseli - Pysseli

För snart två år sedan så fick jag en fix idé om att jag skulle göra betongstjärnor som krukor där jag skulle plantera fina blommor eller ha dessa som luktor. Så jag började med att snickra ihop en stjärnform men tyvärr kom jag inte längre....Jag är väldigt duktig på att vara kreativ men när det gäller att slutföra saker så blir det inte alltid som jag har tänkt mig. Jag är väldigt pysslig av mig men har inte tid med det så därför står mycket halvfärdigt... Detta med betongstjärnan är ett typiskt exempel och familjen småskrattar så fort man pratar om sina småprojekt. Så till julklapp skulle jag få en betongbok men mamma kunde inte hålla sig så jag fick den till 2:a Adventpresent. Tack Mor & Far =)




Som jag brukar säga till dem som frågar hur det går med mina betongstjärnor: - En vacker dag kommer jag bli berömd för mina betongstjärnor -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0