Förträning till det stora loppet

68 dagar kvar till VASALOPPET. Det tickar sakta men säkert på så snart är vi där. Även om jag vet att det snart gäller så är det svårt att förstå. Ska lilla jag åka detta stora lopp och dessutom på längdskidor som jag knappt behärskar.... Ja, ungefär som Bambi på hal is. Som tur är så ska jag iväg till Sälen v.2 och ha träningsläger, fram till dess så blir det styrketräning och löpning. På Sportlife i Vänersborg finns det även en skidmaskin där man tränar på att staka sig ( man drar i två rep så att triceps får träna ). Effektiv och otroligt jobbig...



Kommentarer
Postat av: Lollo

coolt att du ska åka!

2009-12-21 @ 21:28:35
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0