Måndag 28 Dec

Sista veckan detta året. Passa på att njut av 2009 för snart har vi 2010 här. Jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna men jag tror att ni förstår varför...jo JULSTÖK... Har man inte stått själv i köket och lagat mat så har man varit på kalas eller varit ute och julshoppat. Lika mycket som jag tycker om julen så är det skönt när det är över. Just nu längtar jag efter vardagen igen där jag kan få gå upp och åka iväg och jobba eller plugga. Framörallt saknar jag vanlig mat...

Äntligen en vanlig måndag för min del för idag ska jag jobba...Jippi. Började dagen med en promenad vilket var undeerbart..Nu är min energi laddad och det är snart dax att åka till Swedbank......

Ha en trevlig dag !!


Kommentarer
Postat av: linda

god morgon älskade syster! tack för helgen :) mkt mysigt. kram

2009-12-28 @ 07:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0