Onsdag 9 Dec

Effektivitet är dagens ord. Jag har fått gjort supermycket....

* Gjort klart vissa delar av ett skolarbete
* Diskat (vi har tyvärr ingen diskmaskin så diska finns alltid på att-göra-listan )
* Träna koregrafi - Bodystep
* Skrivit inköpslista då jag ska storhandla ikväll
Jag skulle egentligen hunnit med en snabbvisit på gymmet men valde att träna bodystep hemma då jag har pass i helgen. Det är träning det med...
Snart är det dax att hoppa in i duschen för ska hinna kika lite i affärer innan jobbet. Måste hitta en klänning tills på fredag då jag ska på Julfest med Swedbank. Koden är Kavaj så klänning är ett måste....
Later..

Kommentarer
Postat av: Bettina

Då ses vi Sara! Ska oxå på julfesten på fredag. Kul. Kram Bettina

2009-12-09 @ 12:56:43
Postat av: MATHILDA

Sv: Okej, hehe :) Vad gör du då? :)

2009-12-09 @ 18:16:22
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0