Ny dag - nya utmaningar

Idag är jag ledig från banken, även om chefen ringde mig i morses och erbjöd mig jobb idag så tackade jag nej. Jag har Bodypumppass i vänersborg i eftermiddag och det är ny koregrafi som jag måste lära mig. Så min dag ser ut så här:

11.00 Fika o planering med mamma om vätternrundan
13.00 Lära mig koregrafin till passet fram tills jag cyklar
15.30 Cykla till Vänersborg o Sportlife
16.30 Bodypump
17.30 Passet klart och cykling till Åsaka väntar
18.30 Fotbollsträning i Åsaka
20.00 Cykla hemåt


Det är mycket träning idag och jag kommer faktiskt att stå över fotbollsträningen men kommer ändå åka ut och vara passiv i träningen, kanske kan hjälpa till med ngt eller stå målvakt eller ngt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0