Stanna kvar kära sol

Tisdag den 23 Juni.
Kära dagbok/blogg
Den här dagen har varit nästan så bra en tisdag kan vara. Jag cyklade till jobbet och solens strålar hann ikapp mig och min jobbarkompis då vi cyklade längs vägen mot Vänersborg på morgonkvisten. Man förstår egentligen inte hur lycklig lottad man är som kan ta cykeln till jobbet sådana här fina dagar. Det var en kort jobbdag idag så jag slutade klockan 16.00. Då var det dax att cykla hem och mot nästa jobb - Instruktör på Sportlife. Jag hade Bodypump ikväll i Trollhättan med 16 tappra deltagare. Otroligt kul och vilken energi man får av alla.
När jag sedan kom hem vid halv åtta hade min energi fyllts på och jag tog tag i vårat hem som inte alltid är så välstädat och fint. Idag var det diskens tur och det var en stor disk som skulle bort. Tråkigt men ett måste....
Dagen lider mot sitt slut och jag har utnyttjat dagen bra tycker jag. Effektivitet är ett bra ord och man får verkligen så mycket mer energi av att solen tittar fram och håller tummarna att sommaren kommer se ut så här...
 Sov gott / Sara

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh skönt o cykla på morran! hehe träningen var kul, men guud får sådana där gäspperioder under träningspass emellanåt:P Känns idag i femoris vill ja lova:P Skönt o ta de lite lugnt efter sjukdom o penecillin men nu ska ja komma igång igen :P Du hade väldigt mkt POWER igår nmåste ja säga:)

2009-06-24 @ 18:46:02
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0