V.25

SKOLA: Skolan är över nu och sommarlovet är igång. Har även fått veta att jag klarade min sista tenta som jag absolut inte trodde att jag skulle göra så nu känns det underbart. Nu har jag bara Marknadsföring I kvar att göra tenta inom. Denna tentan klarade jag ej första året och har ej hunnit gjort om den så det får det nog bli i höst.

JOBB: Denna veckan jobbar jag 3 dagar på Swedbank vilket är skönt. Ska lata mig resterande av dagarna för from nästa vecka jobbar jag heltid hela sommaren. På Sportlife har jag bytt bort mitt pass.

TRÄNING: Jag kommer förmodligen inte träna ngt denna veckan pga förkylning. Jag behöver nog också vila efter Vätternrundan.

ANNAT: Midsommarafton till helgen. Vi ska fira detta med vänner här i Trollhättan.


.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0