Hemma i Trollhättan

Då är vi hemma igen och det känns faktiskt rätt skönt att komma hem igen efter en weekend i Sälen... Vi ska ju snart upp dit igen så det är väl kanske därför jag tycker det är ok att vara hemma en liten sväng... *skratt*
Idag är det plugg på förmiddagen... Ska hem till klasskompisen Anna och göra klart ett arbete i Personalekonomi 2. Vi har fått i uppgift att läsa igenom 3 stycken hälsobokslut och se vad för likheter resp. olikheter det finns mellan dessa... Häslobokslut är något som alla företag skulle göra för att se just hur deras företag/organisation mår. Hur mår medarbetarna egentligen? Snart kommer vi få komma ut och testa detta på något företag och lära oss hur man gör ett hälsobokslut...Ska bli så kul. Kanske ditt företag som du äger eller jobbar på får en påhälsning av mig i framtiden och gör ett hälsobokslut....Vem vet..
Vid lunch kommer jag åka till Sportlife och där ska jag passa mitt söta fadderbarn för hennes mamma ska testträna för att bli instruktör....Jag håller tummarna att hon kommer klara detta...
Sedan ikväll ska jag tillbaka till Sportlife för att planera Bodypump Afterski..Det är tusen småsaker som måste grejas innan fredag...Jag hoppas att du har bokat in detta...FREDAG KL 16.00 SPORTLIFE TROLLHÄTTAN....

Nä nu väntar min racercykel för det är dax att åka till Anna..
Berättar om Sälen ikväll.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

halloj ja fredagspasset kanske man ska boka in nu då:P

Men, du snälla vad heter triceps låten som e så skön? letat febrilt på youtube utan resultat:(

Lycka till med studierna..sj ska jag kämpa på här hemma också...bryggarn e laddad med kaffe:D

2009-03-09 @ 11:02:33
URL: http://mollimonkan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0